ACTA DE LA REUNIÓ DE L'ASSOCIACIÓ DE VEÏNS AMB L'EQUIP DE GOVERN DE

 

que ha tingut lloc a les dependències de l'Ajuntament de Sentmenat, el dia 27 d'Octubre de 2015 a les 18.30h.

 

Assistents

Marc VERNEDA, Alcalde

Núria Castañeda, Regidora

Jordi GILGADO, Regidor

José-Manuel VILCHEZ, Regidor

Antonio HINOJOSA, President AAVV

Jaume VERNEDA, Vice-President AAVV

Lluis BLADES, Tresorer AAVV

Laura BRUZZONE, Vocal AAVV

Liberto LIZANO, Vocal AAVV

 

En primer lloc l'Alcalde ens indica que podem demanar de  formar part del Consell del Poble.  També ens proposa que contactem amb el col-lectiu Malienc, per tal que s'integrin a l'AAVV i així puguin disfrutar dels locals i serveis.

 

A continuació passem a l'órdre del día:

 

TRANSPORT

Es fà entrega al Ajuntament d'un dossier que conté la informació sobre una enquesta -duta a terme per la Plataforma en Defensa dels Serveis Públics-  sobre el

 transport públic, on la ciutadanía expressa la seva opinió i malestar per les greus deficiències que tenim en matéria de transport.  És cópia del que va ser entregat a l'anterior equip de govern.

Ens diu l'Ajuntament que tenen previst posar marquesines a les parades de  Can Fargues i possiblement a Can Vilar.

 

VIVENDA

L'Alcalde explica qué estàn fent en aquest tema:

–        Els dos pisos d'emergència estàn disponibles.

–        Estàn en negociacions amb els Bancs per que posin els pisos desocupats en règim de lloguer social

–        Es treballa per reconvertir els recursos de solars en pisos de propietat municipal, per tal de tenir una bossa de vivendes de lloguer social.

–        La Caixa mirarà si té més de tres pisos buits. Si es així, un el cediràn a l'Ajuntament perqué en gestioni el lloguer social.

 

SANITAT

Com amb el Transport, es fà entrega d'un dossier on hi han els resultats d'una enquesta que sobre la Rehabilitació va fer la Plataforma, i que va ser entregat a l'anterior equip de Govern. Es fà un ampli debat sobre les deficiències actuals tant en el servei  de Rehabilitació com de Pediatría.

 

DEIXALLERIA

Exposem les nostres queixes sobre la nova normativa d'ús de la Deixallería. Ens informen que la normativa actual és només per tal d'evitar els abusos en temes de tecnología.

 

FARMÀCIES

Es fà la petició d'una informació més clara i eficaç de les farmàcies de guàrdia.

 

BUTLLETÍ MUNICIPAL

Exposem la nostra petició de disposar d'un espai al proper Butlletí per tal de fer la presentació de l'AAVV, així com incloure una fitxa retallable per qui es vulgui donar d'alta.

 

INFRAESTRUCTURES

Demanem disposar d'una bústia ón poder rebre informació i documentació i també de poder disposar d'una extensió telefónica desde la centraleta de l'Ajuntament.

Respecte de la bústia no hi ha cap problema. La resta queda pendent.

 

REUNIONS PERIÓDIQUES

S'acorda fer una reunió el primer dilluns de cada dos mesos.

 

Sense rés més, s'aixeca la reunió a les 20.30h.